torsdag 29 mars 2012

Tvillingar födda i vecka 29

Idag har jag blivit "moster" till 2 små, smååå underbara pojkar. De togs ut med planerat snitt nu i vecka 29 då den ena tvillingen inte växte som den skulle. Jag har väntat hela dagen och höll på att bli helt tokig när timmarna bara gick och man inte hörde något. Jag åkte till butiken istället för att va hemma idag så jag kunde tänka på lite annat. Sen nu ikväll fick jag sms av nu mera PAPPA Jeff där det stod följande information: =)


NOAH
35 cm
1015 gram

KEVIN
40 cm
1245 gram


Båda pojkarna är riktiga kämpar!!

Största grattiskramen till superföräldrarna
Linnéa & Jeff


1 kommentar:

Sandra sa...

Nä men har de små pojkarna kommit nu! Grattis till Linnéa och Jeff och grattis till dig som nybliven bonusmoster!! :) Hoppas allt är bra med de små och att de växer som de ska. Puss!