torsdag 22 mars 2012

Jag är nog inte ensam om att tycka....

Att det nästan varit sommar idag! Kära nån, vad gött!! Jag och Peter lämnade Gustav på dagis i morse sen åkte jag iväg till Tingstad och köpte presentpåsar sen blev det jag som var i butiken idag! KUUUUUL!!! Det har varit mängder med vår- och sommarklädtokiga kunder idag. Underbart! Kanske blir det att jag åker och jobbar lite imorgon med..... =)

Måste ju tipsa om våra erbjudanden med! ;)






Jag vet att jag är skitsnygg! HAHA!
Till sommarkollektionen får syster Frida ställa sig framför kameran igen.. och mamma om hon vill?! Några kära vänner med kanske som vill ställa upp? ;)

Idag har jag och syster gett oss på en riktig powerwalk/joggingrunda på 6 km!
Gött mos!

PUSS!

1 kommentar:

Annie sa...

Klart vi ställer upp! Betty, loppan och jag:) hihi!