söndag 1 april 2012

En nästan ledig dag....

Det var länge sen jag och Peter var "lediga". Men idag har vi nästan varit det! Jag satt en stund imorse och fixade lite med annonser och webbshoppen, sen har vi tagit det lugnt. Vi åkte till svärisarna på fika och stannade ett par timmar. Vi fick en fritös av dem så till kvällsmat blev det hamburgare och friterade pommes här hemma! GOTT!

Vi åkte aldrig och hälsade på tvillingarna av säkerhetsskäl! Vi var ju på kalas igår med min familj och nu har min kära mor fått otur och åkt på maginfluensan! Så vi vågade inte åka i fall vi bär på smittan, men det hoppas jag inte!! Sen är Rebecka fortfarande så förkyld så det är bara dumt! Vill inte ha något på mitt samvete om någon av Linnéa och Jeff eller de små barnen skulle bli sjuka, nej, nej!! Vi väntar tills vi är helt friska hela familjen!

Idag har Rebecka dragit sig själv upp till stående i soffan!! Gaah! Nu får man tänka på vart man sätter henne någonstans! Kanske hög tid att sänka ner madrassen i spjälsängen med!

1 kommentar:

Lisa sa...

Ojojoj vad hon växer lillpluttan! :) Och hääärligt med lite ledigt! Det behövs så man kan fylla på reserven ;) Krya på er och Grattis till bebisarna till era vänner också!