torsdag 1 mars 2012

Mitt lilla hjärta....

Idag har jag varit iväg med lilla Rebecka till Barnmottagningen på Ryhov. Det gjorde ännu ett EKG samt ett ultraljud på hennes lilla hjärta. På ultraljudet såg de att skiljeväggen mellan de 2 små kamrarna inte hade vuxit ihop ordentligt. Det är oftast inget farligt, men de vill ha koll på det så om 5 år ska vi tillbaka igen och se så de har vuxit ihop.

Gustav har varit på dagis idag och lekt så det stod härliga till! Lika roligt varje gång man får släpa ut honom gallskrikandes till bilen för han vill LEKA MER! Hmm.... Bra betyg till förskolan i alla fall! =)

1 kommentar:

Lisa - mamma till Knut & gravid med nr 2 sa...

Hej! Kom hit av en ren slump, då jag googlade på syskonvagnen BabyTravel Dublin :) vilken fin blogg du har! Och två små sötnosar :)

Synd det där med hjärtfelet =/ men hoppas att det är ngt som inte kommer att beröra henne allt för mkt!

Får jag fråga vad det blev för syskonvagn? Jag är gravid nu med mitt andra barn och är ute efter en bra syskonvagn. Har tittat lite på Carenas och gillar den mkt, men nackdelen med den (och BabyTravel Dublin) är ju att man inte kan vända sittdelen mot sig, bara liggkorgen.