lördag 29 september 2012

Modevisningen!

Lite bilder från dagens modevisning!
Har tyvärr inte bilder på alla snyggingar, men här kommer några i alla fall! =)
Fotograf: Jessica Mann


Fotograf: Jessica Mann

En del av de taggade modellerna strax innan vi kör igång!

Så coola grabbar som visar upp Rockefella!

Och så har vi en så söt Gustav som avslutade
med att visa upp Geggamojas höstnyheter!

Hade en toppendag! Det var så kul! På onsdag har vi en ny modevisning i Gustavs Adolfs bygdegård, så imorgon kommer det nya modeller till butiken för att prova ut kläder! Det känns så skönt nu när vår butik har blivit mer inarbetad och igenkänd. Det kommer många från Jönköping, Bankeryd, Mullsjö, Huskvarna, Hjo och en från Linköping kom enbart för att kolla på hennes favvomärke Maxomorra! Roligt! Sist när Maxomorra kom sålde jag massa plagg ur kartongen innan jag ens hann få upp det. Jag själv älskar ju dessa kläder! Jag blir så glad av färg och Gustav älskar ju det han med och alla mönster. Så nu längtar jag till vinterkollektionen kommer i oktober! Har visat lite kunder vad som kommer och de blir lika tokiga som jag! Har fyrdubblat vår order mot vad vi brukar beställa in! Så det är bara att tuta och köra!

Hoppas ni har haft en bra helg och njut av en förhoppningsvis ledig söndag alla goa!

Kram!

Inga kommentarer: