måndag 17 september 2012

Första arbetsdagen avklarad!

Trillade in här hemma efter kl slagit 19. Svårt att slita sig!
Idag har jag jobbat! Det var kul att komma igång igen, men vad jobb jag har framför mig!
Hela lagret måste gås igenom ordentligt! Jag måste städa! Just nu är det fullproppat med kartonger som innehåller allt möjligt! Det måste struktureras upp! Hjälp!
Jag sa till Peter när jag kommit hem.... lite panikartat..... "Det kommer ta en månad att få ordning på lagret!"
Men det är bara att kämpa på! Många härliga kunder kom idag och handlade.... Dam och Maxomorra (som vanligt) har gått bra! =)

Har hållt på hela dagen med en stooor Maxomorra-kartong med nyheter! Blev inte färdig, men imorgon bör jag hunnit med allt. Det tar ju tid att packa upp allt och lägga in i systemet både i vårt kassaregister och i webbshoppen! Men värt det! Webbshoppen går så bra och det är så kul! =)

Titta gärna in: www.gustavochlillan.se




Inga kommentarer: