tisdag 11 september 2012

Ett berg av papper!

Sitter med ett STORT berg av papper framför mig.... Kollar igenom alla orders nu för hösten och den kommande våren. Kära nån! Mycket på G nu..... ;)

Nästa vecka är det nämligen mamma Sara som ska tillbaka till jobbet. ROLIGT!
Så jag passar på att gå igenom allt nu så jag har full koll på läget på måndag.

Det är verkligen blandade känslor med allt.... Tiden gick så fort med lillfisan.... Hon är 11 månader nu och det känns knappt som om jag varit mammaledig... Fast jag har varit hemma med henne sen dag 1. Vi hade ju bara 1 dag efter förlossningen tillsammans, jag och Peter med barnen...  Sen dess har Peter jobbat 6 dagar i veckan och kommit hem halv 7 varje vardag. Det har varit tufft, men jag har klarat mig bra. Ett par psykbryt och lipattacker då och då får väl alla mammor? ;)

Nej, men det känns bra. Men det gick för fort..... 
Men ser fram emot att träffa alla goa kunder igen! =)

Inga kommentarer: