fredag 28 september 2012

Modevisning i Habo från Gustav & Lillan

Ojojoj.... Har jobbat som en tok och förberett hela förra och denna veckan inför vår modevisning som är imorgon på Blå torget i Habo. Det ska verkligen bli jätteroligt!! Det är massa underbara barn i olika åldrar och mammor till de som ska visa barn- och damkläder från vår butik! Om du vill komma och titta på är det kl 11:45 imorgon (lördag 29/9)

Annars tycker jag det känns rätt bra att jobba. Har jobbat snart 2 veckor. Första veckan var det fullt ös, medvetslös som gällde, men nu har jag försökt att lugna ner mig lite och sätta mig och iallafall äta på dagarna med (om tid finns!) Ofta får man äta i omgångar för det kommer kunder hela tiden... Men det älskar ju jag! =) 

Sen börjar faktiskt mammahjärtat längta efter sina små hjärtegull hemma när klockan slår 16 ungefär... Då känner jag ofta att jag verkligen börjar sakna mina barn! Rebecka är så söt när hon traskar runt här hemma och lallar och pekar och "titta, titta, titta" på allt! Gullunge! Och Gustav har varit underbar den senaste veckan och inte bråkat alls särskilt mycket.

Idag kom min kära höggravida vän Helén in i butiken med hennes Martin! Tänk var lycklig och glad man blir av oväntat och så trevligt besök!  När bebis kommer väntar nu en fin Geggamojafilt och en fin pingvinpyjamas från Maxomorra till den lille godingen.... Det ska verkligen bli så kul att se vem som gömmer sig därinne!  Hoppas på rött krulligt hår, precis som sin mor har! Åh, så gulligt det hade vart....

Nä... Nu är jag svintrött och det är en BIG DAY imorgon!

Nattinatt!!


Inga kommentarer: