söndag 23 september 2012

Yankee Candle - Clean Cotton!!

Jag är helt förvånad över hur ett litet doftljus kan få en att må så bra! ???
Jag köpte hem ett litet 12-pack med Clean Cotton-ljusen från Yankee Candle när de kom nu i veckan till butiken. Och jag är helt såld! TACK LISA, som tipsade mig om detta underbara ljus!

Lite lyxigt kanske att ha det tänt redan nu på dagen... hihi..... Men jag bara går och njuter av den fräscha doften.. Ljusen finns nu att köpa i vår butik i Habo. Flera olika sorter och storlekar + små söta ljuslyktor.
Några har jag hunnit att lägga ut på webbshoppen med.

Ha en toppensöndag alla goa där ute!



HETT TIPS!!

Den här underbara hooden från GEGGAMOJA
går att klicka hem för BARA 250:- just nu!
Helg-erbjudande! (22-23 sep-12)
Ord pris: 399:-

Titta på den här!



2 kommentarer:

Lisa sa...

Haha vassego ;) Ta hem french vanilla också! SKa komma och handla av dig nu efter 25e tänkte jag! Ps! Det bästa med ljusen är ju att de doftar även när man inte eldar dom!

Sara Eklöf sa...

Jag vet!!! HAHA!
Ställde ett inne i badrummet som jag inte har tänt och det luktar så gott där inne... Galet bra! ;)

Lovar att French vanilla kommer med i nästa leverans! =)

Puss!!