tisdag 4 september 2012

Pirr i magen! MAXOMORRA!!!

Jag har sånt gött pirr i magen!! Har längtat heeela dagen efter att få lite ögongodis! Maxomorras höstkollektion har kommit till vår butik och Peter har kämpat hela dagen och är ännu inte ens i närheten av färdig med allt som ska packas upp, hängas och prismärkas. Ikväll får jag också titta! Vet ju redan att det är jättefina kläder, men varje gång man ser det i verkligheten så blir man ju knäpp! Säger jag.... klädtoken! Det är inte många som får nära till gråt när man ser ett plagg som är fint! Sån är jag! Ha!!

Jag brinner iallafall för det jag gör! Om 2 veckor är det jag som börjar jobba och Peter får vara pappaledig ett tag! Det ska bli SÅ KUL! Jag längtar otroligt mycket till att få komma tillbaka! GAAAH!!

Och att vi fått/får in så mycket nytt och nya märken är ju ett stort plus! Jättekul!



Om ni inte har något att göra ikväll så kom förbi butiken! Dörren är öppen och vi är säkert där till åtta, nio nånting... =)









FINA! =)

Finns hos Gustav & Lillan i Habo!! Välkommen! =)



Inga kommentarer: