torsdag 4 oktober 2012

Tack Jenny!


Jag blir så glad!
Jag har fått en utmärkelse av finaste Jenny!


Jag har följt hennes blogg sedan innan Gustav (som är över 3 år nu) låg i magen.
Jag råkade trilla in på Jennys blogg sent en kväll och blev helt fast!
Jag kunde inte sluta läsa..... Jag grät floder över vad hon och hennes sambo hade fått gå igenom
och deras dagliga kamp med att kunna gå vidare i livet, kämpa vidare med att få sin enda stora dröm att gå i uppfyllelse. Något som är så självklart och lätt för många är för andra en mardröm.
Men det sker under här i världen och de fick till slut en son, en liten Milion,  ett syskon
till Nilwa som fick vingar alldeles för tidigt....



Jag följer ju faktiskt bara Jennys blogg och min systers...typ.....
Så jag ger min utmärkelse vidare till Fridas lilla blogg!




Reglerna för utmärkelsen är
  1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den
  2. Ge utmärkelsen vidare till en favoritblogg och berätta det för dem med en kommentar
  3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg

Inga kommentarer: