tisdag 18 september 2012

Trask trask....

Rebecka går nu! Hon är världens sötaste och helt plötsligt vill man ju ha maaaaassa nya kläder! Klänningar kom! Alla vet ju att klänning kan va lite bökigt när de kryper men nu... NU är det ju inte det! Bara sött och gulligt och gosigt och skönt! =)

Men hon fyller ju 1 år i oktober så hon får vänta tills dess! Lagom till inskolningen i slutet av okt kanske Maxomorras vinterkollektion har kommit och där kommer det SJUKT MYCKET fint och MASSA bas och strumpor och underkläder! Jättekul! Gustav längtar efter sina fina kalsonger han själv har fått välja ur katalogen. =)

Min andra dag i butiken är slut... Har gått jättebra! I love it! Det är så mycket att göra! Jag har inte hunnit (eller gett mig tid) till att äta någon mat varken idag eller igår... Dumt, jag vet! Har ätit godis! Mindre bra... Men webbshopen ska skötas om, butiken ska städas, kunderna ska få bästa service, lagret måste städas och fakturor och pappersjobb ska hållas koll på och webborders ska packas, skriva ut fakturor och boka frakt... Med mera! Tänk om man hade råd att anställa nån, vad skönt det hade varit! Men det är läääänge kvar dit.

Men trots att det är mycket jobb, så älskar jag det! Jag älskar det jag gör och lever på den känslan!
Imorgon ska jag få upp det sista ur den gigantiska Maxomorra-kartongen! Sen är det till att gå vidare till nästa. Haha... Jag vill så gärna få ordning där bak så jag får plats med ett litet bord och 2 stolar så man kan bjuda över en vän på kaffe. =)




Ha en underbar kväll!

Psst.... Snart kommer nya kläderna från FRANSA!
Jag vill ha ALLT!
Det är så snygga kläder! Älskar klänningen!!








4 kommentarer:

Nilwa sa...

Jag har nämnt dig i min blogg :)

Nilwa sa...

Hej igen :)
Har du kollat med arbetsförmedlingen? Jag har en superduktig och gullig tjej hos mig nu. Hon började i maj och ska hjälpa mig till dec. GRATIS!!!
De hade kanske varit nått?

Nilwa sa...

Telefonen hänger sig så får skriva massa kommentarer. Jo, hon arbetstränar el praktiserar så hon är gratis, finns många som är bra som kunde hjälpa dig packa upp och skicka varor :-)
Stora kramar Jenny

Gustav & Lillan sa...

Åh, tack!!!
Ska kolla upp detta!!

KRAM!!