tisdag 22 maj 2012

Underbart väder!

Oooh, så underbart somrigt det är ute! Igår var jag och barnen ute hela dagen och bara njöt... På eftermiddagen var det till och med så varmt så jag lät Gustav få plaska lite i polen. Rebecka gick under tiden på upptäcksfärd med lära-gå vagnen. Haha! Hon är så rolig! Hon hade aldrig någonsin gått med en sån innan, men hon pinnade på ordentligt! Sen helt plötsligt bara stannar hon då hon ser något som verkar intressant och då släpper hon vagnen och ska gå åt det hållet! Självklart stod hon på näsan.... =/ Men det gick bra! Hon landade mjukt i gräset!

Idag har vi invigt vår grill (för i år). Det blev grillad kassler, korv och majskolvar tillsammans med friterade klyftpotatisar och tsatsiki! ASGOTT!!! Resten av veckan bjuder på mera sommar, har jag hört! =)
Tror det får bli Peter som får njuta vidare av det och vara lite pappaledig, då jag känner att butiken behöver ett lyft! Så jag tror jag ska rotera alla avdelningar och snygga till lite innan helgen!

Inga kommentarer: