söndag 6 maj 2012

Jag vill jobba!

På ett sätt tycker jag om att vara hemma med mina barn... Självklart! Det händer så mycket nu i både Gustav och Rebeckas utveckling. Gustav pratar mer och mer och man kan verkligen skratta åt allt knäppt han kläcker! Och Rebecka är på g att börja krypa, hon lallar och daddar och börjar få egen vilja... Hon kan verkligen bli arg, den lilla hönan. Men..... men, men, men...... Många gånger har jag verkligen börjat längta tillbaka till att få börja jobba igen. Jag älskar min butik! Jag vill bara dit och fixa och dona och hänga om, hjälpa kunder, ja... Jobba! Jag älskar allt som har med service och kundbemötande att göra och jag älskar kläder! Tokigt mycket!

Vi får se hur länge jag håller mig hemma helt... Kan väl bli att pappa Peter får vara pappaledig någon dag i veckan framöver så jag får komma iväg och jobba lite. Jaja....

Idag har vi firat min pappa som har fyllt 54 år. GOD mat, som vanligt och supergod tårta! Yaams!!

Imorgon ska jag och mina små troll åka ut på landet och fira Ella i efterskott på 2-årsdagen! Ska bli kul!

GOD NATT!

Inga kommentarer: