tisdag 15 maj 2012

Bättre dag idag! Och vår webbshop går BRA! Besök gärna! =)

Gustav åkte med mormor till dagis i morse så jag och Rebecka har haft kvalitetstid idag. =Att jag har städat näst intill hela dagen. Vad skitigt det var här hemma! Gaah! Men nu har jag plockat lite och lyckats få fram min käre vän dammsugaren som jag har gått med hand i hand under hela förmiddagen tätt följd av en galen Rebecka i en gåstol som bara älskar att köra på mammas hälar! Fort ska det gå med! Så mamma nästan börjar grina varje gång... Då är det roligast! Haha!

Jaja... Dagen idag har varit betydligt bättre än igår... Mitt lilla rymningsförsök igår kväll misslyckades totalt då Peter höll på att bli galen efter bara 5 minuter med barnen igår. Rebecka grät och Gustav bråkade... Så mamma Sara fick hoppa in i alla fall... Så är det ibland! Vi kämpar på med att få barnen i säng lite tidigare på kvällarna. Igår somnade Rebecka runt 20.30. Gustav somnade vid 20.50. Bäst på länge! Gustav vill INTE sova på kvällarna så oftast har klockan hunnit bli 22 innan John Blund lyckats ta med honom till drömmarnas land. Men som sagt... Det går åt rätt håll! =)

Måste bara få skriva att vår webbshop går otroligt bra! Folk verkar gilla Geggamoja, Lundmyr of Sweden och Maxomorra med mera! Många beställningar trillar in nu! =)  SKITKUL! Det är ju fraktfritt nu hela Maj så det beror nog på det också! Tror faktiskt att Geggamojas bäddset har gått bäst! Och So Sweet Jumpsuitsen!

Besök gärna vår webbshop och klicka hem något fint till dina barn! Har du inget plagg från Geggamoja än, så klicka hem ett! =)
Åh, åh, åh.... Eller bäddsetet! Världens gosigaste! Så mjukt! (Märks det att jag är TOKIG i Geggamoja?!!)

www.gustavochlillan.se


1 kommentar:

Anonym sa...

Gött! //frida