lördag 26 maj 2012

Jönköpings Marknad!

Gaah! Jag trodde jag skulle avlida igår på Jönköpings marknad! När jag och syster bestämde oss för att ta tåget in till marknaden och gå och mysa lite på stan lät det ju så bra! Men fyyy, vad folk det var! Och jag med min mastodontvagn kom ju knappt fram bland alla människor! Svetten sprutade och Gustav bråkade och tjatade mest hela tiden! Fikat var gott i alla fall! OCH jag köpte Rebeckas första skor! Iiii, så söta det är! Från min favoritbutik i barnskorsbranchen Vincents Shoe Store i Passagen i Jönköping!  Det var 25% på allt i butiken och jag ville verkligen köpa ett par sandaler till Gustav med, men han bara skrek och bråkade! =(


Men men... Dessa fina skor i stl 20-21 (!!!) fick hon! Galet stora fötter på en sån ugn liten tjej som inte ens är 8 månader gammal. Hon hade ungefär 6 mm tillgodo i dem. Men de var ju så fina och de kostade nu bara 112:-

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett litet ordspråk. De vackraste blommor har de största bladen :)
Kram på er i sommarvärmen // Gittan