onsdag 30 maj 2012

Jag är så nöjd!

Jag kunde sagt nej.... Jag ville säga nej.... Men jag sa JA! När Frida ringde innan hade jag precis stekt färdigt alla hemlagade köttbullar och gjort god sås till och kokat potatis och skurit upp grönsaker och hela grejen.. Då ringer Frida: "Hej tjockis! Ska du med och träna eller?? Jag och mamma hämtar dig om 2 minuter, på med träningskläderna!!" Kära nån, jag försökte dra lite bortförklaringar, men det bet inte på syster, tack och lov! Så jag sa JA och följde med. Och det var så gött! Jag stod 30 min på crosstrainern, sen lite rodd och magträning sen blev det en powerwalk på ca 30 min efter det.... Genomsvett och nöjd åkte jag hem med nya krafter och möttes av en underbart trött och gosig Gustav......

Heja svettlökarna!!

4 kommentarer:

Nilwa sa...

Bra jobbat!!! Att de alltid ska ta emot när man ska ge sig iväg och träna när man vet att det är såååå skönt efteråt! Hejja heja! Och bra med en syster som drar iväg en.
Ha en fin Torsdag!
Kram Jenny

Anonym sa...

Förlåt för tjockis.. :/ fast du kontrade ju fint med att "jag är ju smalast av oss iaf".. haha..

Anonym sa...

men sa du verkligen tjockis.....har för mig du kallade henne "fetto"

Anonym sa...

Snyggo va de väl