onsdag 11 april 2012

Känns lite som att sitta i fängelse...

Både Gustav och Rebecka är sjuka... Rebecka har varit genomförkyld i 3 veckor nu. Helt grönt snor och igår fick hon till följd av förkylningen en ögoninfektion i båda ögonen, feber och slemhosta. Gustav har feber, slemhosta och är allmänt hängig & ledsen. Igår åkte jag till vårdcentralen med honom och han fick hostmedicin utskriven. Rebeckas ögoninfektion tror de ska gå över av sig självt... Men det är inte mycket man går utanför dörrarna längre... Det känns nästan som ett fängelse... Gå ut och leka hade ju inte vart fel, men jag vågar inte det då de är så sjuka.. Jag åkte ju och besökte Emma och Alvin en dag och jag hoppas att de har hållt sig friska efter det. Linnéa och Jeffs tvillingar blir 2 veckor gamla imorgon och vi har inte kunnat titta på dem... Min farmor är dålig och henne får vi inte heller träffa bara för dessa sjukdomar som vägrar ge sig. Och så missade jag min Annies konstutställning med! Jag ber om 2 st friska barn, tack! Snälla....

2 kommentarer:

Anonym sa...

DU blev erbjuden permis ikväll ju.... syster

Josefine sa...

Krya på er småpluttar!! Kraam