tisdag 17 april 2012

Lite tankar.....

Oj, vad jag tänker.... Hmm..... Har ikväll varit på Me and I party hos syster. Mycket trevligt att träffa goa tjejer och titta på fina kläder. Slår dock varken Geggamoja eller Maxomorra, men helt ok! Det blev ett par byxor till Gustav och en klänning till lillskruttan. Tack mamma!! ;)

När vi satt kvar och fikade och pratade så kom vi in lite på ämnet om jag skulle ha något slags klädparty-liknande sakgrejs... Eller nått?? Så nu sitter jag och tänker så det knakar! Kanske ha ett Maxomorra-party? Och Geggamoja oxå kanske?? Jag har ju dock bara bilder på allt, men i och med att man lägger order så långt innan så blir det ju så. Men än så länge har vi inte lagt order för Maxomorra som kommer i oktober. Och vi kanske kan få lägga till på vår Geggamoja order... Hmm... Det blir ju perfekta julklappar! (Konstigt att tänka på det nu, jag vet) Och kanske ska man ta emot förbeställningar även i butiken så alla kan få hem sin favorit?? De flesta (som jag) är ju tokiga i Maxomorra och Geggamoja och det jag tar hem är ju bara en bråkdel av vad som finns! Maxomorra har galet fina prints, ca 15 st olika och jag brukar ta hem mellan 4-6 st.

Kära vänner och kära läsare, vad tycker ni om min lite galna idé????

Inga kommentarer: