onsdag 4 april 2012

Webbshop =)

Vilken toppenfru och supermorsa man blir när man mår bra och livet rullar på! Kände när jag kom hem idag efter en fantastisk dag i butiken med massa härliga kunder, att jag mådde så bra! Jag kände mig glad och sprudlande pigg och dansade och sjöng med mina barn! Underbart!

Sen fick vi domännamnet färdigt till vår webbshop igår och när jag var inne nyss och kollade statusen så var det 46 st SAMTIDIGT som är inne och kollar på gustavochlillan.se!!! Det är ju jättemånga! SKITKUUUL! Det är dock mycket mer som ska läggas in, men det har varit så mycket i butiken de senaste dagarna så jag har knappt hunnit att sitta ner....

BVC har vi hunnit med idag också! Min lilla snoriga solstråle vägen nu hela 8,3 kg och är 70,5 cm lång!

1 kommentar:

Annie sa...

Härligt Sara! Stor kram och puss!