fredag 20 april 2012

Slapp dag!

Oj... De har gjort om blogspot.... Får se om jag lyckas med detta!
Även denna veckan svischade förbi som en vindpust! Helt galet... Jag går här hemma på dagarna och väntar ut förkylningarna. Gustav är frisk nu i alla fall. Rebecka är mycket bättre, näst intill frisk tycker jag. Men nu är Peter sjuk istället... Förkyld och har haft feber ett par dagar... Jag har klarat mig än så länge! Men det här var långdraget asså.... 4 veckor har Rebecka varit förkyld och vi har fått hålla oss mestadels inne... Hon har haft både feber och ögoninflammation. Men nu har hon ätit ordentligt i ett par dagar och snorar mindre och hostan verkar ha gett sig. =)

Pratade med min lilla Lins idag. Tvillingarna går upp sakta men säkert i vikt. Underbart! De är nu 3 veckor gamla, men skulle inte egentligen födas förrän om 8 veckor. De föddes 11 veckor för tidigt, små grabbarna. Men de är starka båda två. Jag vill träffa dem! Men så länge vi har snorbacillusker här hemma så vill vi inte riskera något. Tänk vilka underbara semestrar vi ska åka på sen! Wiii!!

Idag har jag verkligen slappat! Jag har samma kläder på mig nu som när jag gick upp i morse (!!)
Den fula verkligheten = Ingen dusch, ingen BH, inget smink.... Bara gosat, gosat, gosat hela dagen med mina underbara gosepluttar och städat lite.... Underbart!

Inga kommentarer: