måndag 27 februari 2012

Kräk var det hääär!!!

Vaknade tidigt i morse av att Gustav "la en kräk" rakt i nacken på mig. Sen skakade hela han och han säger rakt ut i mörkret att han har spytt sen börjar han illtjuta! Stackars min lilla Gustav! Rakt in i duschen med både honom och mig. Har på förmiddagen gått igenom ett antal ombyten på både mig och Gustav... Nu har han inte spytt på 4 timmar och då spydde han bara galla och lite saft.... Han har fått en fjärdedels vit rostmacka för en liten stund sedan som han också har fått behålla.... än så länge.... Det hänger tvätt över allt som går att hänga på här hemma. Tvättstället är fullproppat, alla dörrar i huset har lakan på tork och jag har till och med hängt kläder på barnvagnen här hemma och lagt kuddar på tork i hela hallen. Måste tvätta alla täcken med innan kvällen, men jag vet inte hur sjutton de ska torka till sovdax ikväll.... Hmm.... Kanske får norpa en torktumlare av någon....Stackars broder Anton hade åkt hem från jobbet tidigare idag med, magsjuk han med! Jag, Peter och lillskruttan har än så länge klarat oss..... Jag vill inte att vi ska bli sjuka nån av oss!

Inga kommentarer: