tisdag 7 februari 2012

Försovning, Date med Liandlo och SHOPPING! =)

Mobilen ringer kl 6.40...... Vi snoosar! Trodde vi i alla fall! Vaknar i ren panik kl 8.15..... Kl 8.30 skulle vi träffa Liandlo för att beställa mer till vår outlet! Jag sprang upp och smeta på lite maskara, drog på en mössa, någon tid till att ens sätta på sig en BH fanns inte. Peter bytte blöja på Gustav och blandade välling. På Rebecka drog jag på overallen, mössa med mera med pyjamasen kvar under! Sen drog vi... utan frukost.... Becka fick en flaska på vägen.. Vi skulle ju lämna Gustav på dagis innan med! Gaah! Men det gick bra till slut! Tyvärr hann jag inte heller denna gång gå igenom allt fint som Liandlo hade att erbjuda. Men de blommiga klänningarna som sålde slut redan första dagen kommer att komma in igen i ALLA stl (86-116, tror jag) och även som bodysuit! Underbart fina! Med mera såklart! Jag följde med in i butiken en sväng på vägen hem och shoppade lite vårfint till vår skrutta som vääääxer! Nu har hon stl 68, vissa 74.... Stor tjej.. =) Hon blir 4 månader idag! Precis innan jag skulle gå hem med Beckis högg det till i ryggen på mig så jag har varit sängliggandes idag... Min lilla Gustav kunde tur nog åka med mormor hem. Tack! Känns dock bättre nu efter en varm dusch och värktabletter. Här kommer lite bilder på det nya som ska lysa fint i nya vårgarderoben. =)
Imorgon kommer första leveransen av Geggamojas vårkollektion med!! WIIIHIII!!! Love it! Kommer garanterat INTE kunna hålla fingrarna borta från det!


Body 99:-
Byxa 99:-
Dregglis 49:-
Från Gustav & Lillan


Body 79:-
Haremsbyxa 99:-
Dregglis 39:-
Från Gustav & Lillan


Inga kommentarer: