tisdag 7 februari 2012

Älskade son...

Sitter och myser i soffan... Så gott det går med den här ryggen! Ska lägga mig snart.... Måste verkligen lära mig att någon gång komma i säng helst INNAN tolvslaget. Gustav var länge på dagis idag... Det var till och med så att jag verkligen saknade honom.. Jättemycket! Det är en väldigt skön känsla att få sakna... När mamma kom hit med Gustav efter kl 17 så kramade jag honom länge.. Underbart! Sen gick jag, Gustav och Rebecka och la oss i vår stora säng under täcket och kollade på Bolibompa. Så himla gosigt... Nu ikväll somnade jag som vanligt i Gustavs säng när jag nattade honom. Ibland tror man att man skulle kunna krama sönder honom (!!) Han är ju så gosig och knubbig och varm... Varje kväll säger jag till honom: "God natt, sov gott, Jag älskar dig...." Och varje kväll säger han samma sak tillbaka: "Go natt, soo gott, äcka dig" Han är så söt! Nu ikväll sa han också: "Ses imon...." Åh, jag blir tokig vad mycket jag älskar honom!

Inga kommentarer: