onsdag 8 februari 2012

Idag rann bägaren över....

Idag har det varit jobbigt.... Jag har mått piss, rent ut sagt! Allt bara rann över.... Har bölat i omgångar bara av att se mitt stökiga hem som jag ALDRIG hinner städa. Jag skäms! Igår hade jag haft flera timmar på mig då Gustav var på dagis men då gjorde ryggen mig sängliggandes. Idag har det varit bättre i ryggen, dock stel som en pinne. Då har lillskruttan valt att vara vaken större delen av dagen istället.... Men men... That´s life! Vi har i alla fall haft en trevlig kväll, med goa ungar här hemma. Rebecka är ju solen själv! Underbara lilla solstråle.....

Imorgon är det jag som är i butiken på förmiddagen och över lunch! Jag älskar att vara där! Där får jag vara mig själv, fixa och dona, träffa folk, hjälpa kunder med mera. Det ska bli så kul att göra fint på Geggamoja-avdelningen nu när första vårleveransen har kommit! Man blir ju TOKIG av allt fint! Vill ha en av varje helst, som den Geggamoja-TOK jag är! Men jag får hålla fingrarna i styr..... Men deras kläder går inte att jämföra med några andra märken... De är verkligen bäst i färg, form, kvalité, ja allt!

VILL HA!!!



Bäddsetet till spjällsäng i det mjukaste, goaste material som man kan tänka sig!
Och bodyn och byxan i den nya randen, multistripe är ju helt galet underbar!

Kolla in mer Geggamoja på Gustav & Lillan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har också stökigt JÄMT känns det som, men man får helt enkelt lära sig o blunda för det och sen om man hjälps åt så kan man städa av eländet TILLSAMMANS på bara några minuter i racerfart!!!
Annars; Vi kan införa städdagar, jag tar dina barn 2 timmar & du har min 1 timme :)
Fridolf

Anonym sa...

Fast jag har ju lite större städyta så du får nog ha min 2 h också :p