lördag 20 oktober 2012

Jobb, jobb, jobb och liiiite lördagsmys...

Idag har varit en tuff dag! Dagen började redan strax efter kl 5 då skruttan vaknade och och var skitvarm! Jag tog tempen och den visade 40, 1 graders feber. Efter 40 minuter började alvedonen äntligen verka. Jag satt och vaggade henne i sängen och hon var så gosig och liten. Pluttan.... Vanligtvis kanske man som förälder bara vill att barnet ska somna om, men jag bara njöt av att få sitta och krama min dotter. Jag saknar mina barn otroligt mycket på dagarna och i veckorna. Det gör ont i mig av att se dem så lite.
Vid 8 vaknade Gustav, stormvinden Eklöf! Genast dax för bus! Rebecka var ändå på benen, men trött och hängig. Strax innan 10 åkte jag till butiken. Haft en toppendag på jobbet med massa härliga kunder! Väl hemma hade även Peter fått feber och var hängig. Egentligen hade jag verkligen sett fram emot att få gå på mina grannars vigsel idag, men det passade sig helt enkelt inte med sjuka barn och man. =/
Hoppas på att få se massa fina bilder från den i alla fall.

Kl 17 åkte jag tillbaka till butiken. UNDERBARA mamma och syster hjälpte mig att galga och fixa och dona inför nästa veckas 2-årsjubileum i butiken! Kolla här!


Kom hem runt 19:40..... Jag hade köpt med mig en pizza hem och mikropopcorn till lite mysis...




Min underbara tokiga son!
POPCORN!!!
I vardagsrummet brinner nu Yankee Candle, Sparkling Cinnamon!
En doft som påminner om pepparkaksbak och jul!
Nu längtar man inte mindre precis.... hihi.....

Det luktar så gott!

Den här doften sålde slut snabbare än jag kunna tro.
Men nu finns den i hyllan igen som både värmeljus, sampler,
liten, mellan- och stor glasburk. =)

Inga kommentarer: