tisdag 23 oktober 2012

2-årskalas för Gustav & Lillan!

Denna veckan firar min butik 2 år! Helt otroligt vad fort det går! Det har varit fullt ös, nästan non stop! Har haft jättehärliga dagar både måndag och tisdag på jobbet. =) Idag har jag haft 2 st fantastiskt duktiga praktikanter hos mig som packat upp Maxomorra! Jag hann nästan inte packa upp något i går när de kom för jag hade så många härliga kunder att ta hand om. Så syster Frida kom ner till mig efter kl 18 och hjälpe mig att packa ihop allt som folk hade förbeställt. Plus lite uppack, prismärkning mm. Idag har Emma och Annie, praktikanterna hjälp mig otroligt mycket med att packa upp. Men vi har inte hunnit få upp allt. Det är en megaorder jag har lagt nu på Maxomorras vinterkollektion! =) Bara att jobba vidare.....

Mina favoriter ur vinterkollektionen: 















 För många favoriter??!! Det går ju knappt välja ut "några" favoriter"!!

Jag älskar MAXOMORRA!!!!

Än så länge så ligger bara några av flugsvampsplaggen ute på www.gustavochlillan.se
men inom kort finns det mer! =)

Kom gärna förbi butiken annars om du inte kan vänta. ;)


God Natt!

Inga kommentarer: