måndag 8 oktober 2012

Rebecka 1 år

Rebecka 1 år

Finaste lilla Rebecka har nu blivit ett helt år gammal!
Min lilla skruttfis!


Min underbara mamma och pappa kom och firade lilla Rebecka.
Jag bjöd på GOD mat! =)


Snörena på paket är ju välkänt det roligaste!

Rebecka älskar sin nya dockvagn och här pratar hon glatt med sin nya docka.
Denna lilla docka får sitta med lika ofta med huvudet ner och fötterna upp som tvärtom.
Haha!

Hon fick även en otroligt fin dockvagn i trä som hon leker lika mycket med....

Den fina rosa tårtan! =)

Rebecka fick tårta hela 3 gånger.
Hon älskade det!

Medan födelsedagsbarnet tog sig en välbehövlig powernap så passade
jag, bror Anton och Gustav på att gå ut och leka en sväng!

På sena eftermiddagen tog vi oss lilla familjen en promenad till lekparken.
Både Gustav och Rebecka hade superkul!
Min finaste Gustav....

SÖTNÖT!
Rebecka är sååå tacksam för alla fina presenter hon har fått!
Av oss fick hon kläder från Geggamoja, Maxomorra och Lipfish.
Och ett par coola jeans från Lindex som jag köpte på rean i somras! =)

Rebeckas första "tjejleksaker"! =)
Hon älskar dom!!!!

(Gustav med förövrigt)

Otroligt fint halsband fick hon av farmor och farfar....

Vi hade en toppendag med god mat, god tårta och härligt sällskap. Tyvärr var kusin Hanna sjuk så de fick stanna hemma. Men vi hade i alla fall en underbar dag att minnas då skruttan nu har fyllt 1 år!

Inga kommentarer: