fredag 5 oktober 2012

En härlig dag!

Redan på morgonen idag kände jag att idag..... Idag blir det en bra dag! Solen sken och himlen var helt blå, luften var friskare än den varit på länge... Underbart!

När jag väl kom till butiken dammsugade jag lite men hann inte färdigt innan min första kund kom. Jag har haft så många härliga kunder idag! Sen kom det 2 st olika leveranser. En var från GEGGAMOJA! Me löööööve!!! Dessa 2 randiga toppar och de coola jeansen fick Gustav när jag kom hem! Jag älskar verkligen Geggamojas tjocka och goa kvalité och färgerna på dessa toppar gör en så glad! =)

Sen kom alla mammakläder från Mama Licious med, men jag hann inte ens öppna och tjuvkika i dem! Gör det imorgon...

Ekologisk bomull
329:-

Vill du ha dessa ljuvligheter till dina barn finns de att köpa HÄR!
Jeans med mudd nertill och justerbar midja i strechig denim!
449:-

Finns än så länge inte ute på vår webbshop, men finns om du har vägarna förbi butiken Gustav & Lillan i Habo, 2 mil norr om Jönköping! =)
De kommer annars ut inom kort på webben.

Sen har jag blivit glatt överraskad många gånger idag av vänner och fina bröder som kommit och hälsat på. Jag blir så glad av sånt! Mina underbara bröder har börjat köpa ljus av mig nu från Yankee Candle! =)
De är så söta! De har ju haft svårt att hitta något att handla hos mig då de inte har barn och känner ju inte direkt för att bära damkläder. Så de har tidigare köpt mössor och halsdukar hos mig, men har så gärna velat handla mer. Och nu kommer de och köper ljus. =)    Jätteroligt!!

På söndag fyller min lilla plutta 1 år!!!!!!! Gaaaah!!!! Vad hände där??? Vad fort det gick, detta första år!
Hon är så fin, min lilla tjej. Så fin! Sötast i HELA världen är hon! Så på söndag blir det stort kalas! Jag har lovat Gustav att han ska få hjälpa mig att baka en rosa tårta!   ;-)






Inga kommentarer: