torsdag 24 mars 2011

Jobba, jobba, jobba!

Mitt internet strular något fruktansvärt nere i butiken så den senaste veckan har jag fått ta med mig jobbet hem! Och det är INTE kul! Just ikväll med har jag även varit på en Första Hjälpen kurs inriktad på barn tillsammans med syster. Mycket bra! Rekommenderar alla att gå en sådan kurs!

Hur är det annars då i Saras liv?!

Jag jobbar jämt & har inte alls njutit av min 25-årsdag! Som tur är kan jag glädjas av att Gustav har sovit en hel natt inatt! Helt fantastiskt! Solen och våren piggar upp en med! Underbart väder! Nytt varumärke i min butik! Superkul! Gå in och kolla på butiksbloggen! www.gustavochlillan.blogspot.com.

Gustav har fått en stor 90-säng då han verkligen avskyr sin spälsäng. Och sen har vi satt på Gustav bara en T-shirt att sova i istället för pyjamas. Och nu sover han mycket bättre....

1 kommentar:

Maja sa...

Hej!
Hittade till din blogg då jag sökte efter en annan Sara på google.
Såg att du har en barnklädesbutik, vad skoj!! Det har alltid varit min dröm men jag har aldrig kommit till skott...
Önskar dig lycka till med butiken!
Kikar säkert in på din blogg fler gånger!