tisdag 15 mars 2011

Mina små modeller....



Vad kul det är att få ha sin egen son och systern dotter som modeller!
Lite stolt känner man sig allt. =)

Gustav är ju vanligtvis inte lätt att få en bra bild på då han aldrig kan vara still. Men fotot på Gustav tog jag med ett knäpp, en bild, med ett perfekt litet leende. Kul att få rigga upp studion hemma igen med! Jag trodde inte det skulle gå för Gustavs hylla är egentligen i vägen.... Men allt går om man bara vill....

Alla kläder finns att köpa i min butik, Gustav & Lillan i Habo!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Roligt att kunna använda sina egna barn som modeller :) Supersöta är de också! Ett tips om du vill slippa skuggor bakom barnen är att försöka flytta ut dem från bakgrunden (om du förstår hur jag menar) och om du har ljusa bakgrunder är det rätt så fint om du riktar lite ljus mot bakgrunden också. :)

Ha det gott!

/Hanna

(hittade hit när jag sökte på syskonvagnar på google :))

Sara Eklöf sa...

Tusen tack för tipset! =)