torsdag 3 mars 2011

Det blir en bebis... bara en.... Puuh...

Ja, idag var det dags för ultraljudet. Då jag är VÄLDIGT stor om magen blev min barnmorska osäker på om jag bara då var i vecka 10 eller om det kanske är 2 st därinne. Men på ultraljudet idag fick vi se den lilla krabaten vifta runt med både armar och ben och skutta runt där inne. Det visade sig att jag är i vecka 11, trots att jag ser halvgången ut! Det var fantastiskt att få se min lilla bebis! Det känns så verkligt helt plötsligt! Jag är lycklig och förväntansfull... Det känns så mycket bättre nu..


Vecka 11


Lilla älsklingen... Drygt 4 cm lång.. Yttepytte ju!

2 kommentarer:

isa sa...

Vad fin du är!!!!! Det ser ut som min mage ungefär ;) hahaha! Ska vi inte ses snart igen? Saknar dig och Sandra!! Pusss <3

josefine sa...

Fiiin!! <3