söndag 3 april 2011

Lyckligt lottad!

Jag känner mig så lyckligt lottad! Speciellt efter denna underbara helg. Peter var ledig i fredags så han och Gustav följde med ner till butiken och gjorde mig sällskap tills tröttheten tog över och Gustav fick åka hem och sova. Sen kom Frida och Hanna och förgyllde hela min dag med trevligt sällskap och fredagsfika. Smaskens!

Tanken var att Peter skulle kommit ner till butiken senare på eftermiddagen så jag fick vara ledig med Gustav, men tiden sprang iväg och jag fick ovanligt mycket att göra i butiken. Roligt!

Hela dagen igår stavas "MYS" rakt igenom! Vi fick trevligt besök av min kära vän Bella och hennes lilla tös Ella. Ella fyllde 1 år den 26:e mars så ett litet paket väntade på henne här också. Det innehöll en cerise GEGGAMOJA-mössa! Självklart blev lilla Ella sötast i stan med den mössan! =)

På kvällen tog jag, Peter och Gustav en jättemysig promenad. Gustav gick själv så långt han orkade. Vi gick och handlade lite dittan och dattan för att klara oss i veckan som kommer. På vägen hem stannade vi till vid en lekpark och vi hade alla 3 lika roligt åt att gunga och åka rutschkana! Supermysigt! Jag kände mig så lycklig efter denna dag och den känslan sitter i även nu. Hela förmiddagen har hela vår lilla familj spenderat, iförda gummistövlar, på baksidan. Lekt och gungat och ätit snö (vissa i alla fall). Sen blev det gooo middag och nu sover Gustav. Ska nog ta och hoppa in i duschen. Senare idag väntar Mollys 2-årskalas! Och inte nog med det.... Idag fyller ju Mollys mamma 25 år med! Så stort Grattis till mamma Sandra!!! =)

Ses sen!

Puss!!

Inga kommentarer: