tisdag 24 januari 2012

JOBB; JOBB; JOOOOBB!!!!

Det känns som jag jobbar dygnet runt! Det är så typiskt att mitt i alla flyttförberedelser och flytt-rea så ska alla ordrar läggas inför nästa höst och vinter. Sen är det pappersarbete med fakturor hit och dit som ska fixas med. Det bara väller in nyheter! JÄTTEKUL! Jag och Peter har jobbat hela dagen (med Rebecka) och prismärkt och lagt in i systemet, men det tar ju tid! Men återigen, KUL! =)
Mina tjejer ska inbjudas på galgning nästa vecka i nya lokalen! =)
Jag fokuserar mig stenhårt på jobbet när jag är i butiken och har så fruktansvärt svårt att sluta när jag väl har börjat, så idag fick Peter (igen) nästan slänga ut mig därifrån för att hämta Gustav hos morfar och sedan åka hem. En STOR kartong med första vårleveransen från Maxomorra kom idag! Man blir ju helt tokig, vad fina kläder! Och babyfiltarna?!!!
Galet underbara!!!! Och kolla mössorna!


Maxomorra!

Nu ikväll har jag samtidigt som jag nattat Becka och Gustav beställt stora posters och dekaler till nya lokalen. Peter har feber och ligger utslagen på soffan.... =/

2 kommentarer:

Eilin sa...

Kämpa på! du är en inspiration. :)

Sara Eklöf sa...

Ååh, fick gåshud över hela kroppen när jag läser vad du skrivit, Eilin. Blev till och med lite tårögd.....

Tack!