lördag 28 januari 2012

Dagen!

Idag har vi jobbat som tokar. Jag, Peter, våra barn, min mamma, pappa, syster & bror. Mamma tog de 4 sista timmarna som butiken på Kärr hade att bjuda på. Och när man kommer från den gamla lokalen till den nya... Asså, WOW! Jag älskar den! Den känns så stor och luftig och ljus! Fantastiskt!

Kameran jag fick med mig var bajsdålig!! Men håll till godo ändå! =)


Golvet är i ljusgrå klinkers, vita väggar...


Anton och Rebecka....


Underbara jeanskjolar!!


Underbara, färgsprakande nyheter till baby!


Peter & Pappa


Anton och Liandlo-OUTLET kläderna!


Hmmm...? Kaffepaus....


Jag och älskade syster!

Imorgon fortsätter vi med att hänga vidare! Otroligt nog blev vi färdiga med all galgning redan idag på alla barnkläderna. Damgalgar kommer på måndag, så då galgar jag upp dam. Det går nog rätt fort! Det är så roligt, det här! =)

Självklart är det tufft att få all tid att räcka till när man har 2 små gosepluttar att underhålla också, men det har gått bra idag! Rebecka är så nöjd och Gustav har mest bara sprungit och busat!

Inga kommentarer: