onsdag 15 augusti 2012

STORSTÄD!

Idag fick jag verkligen tummen ur och STÄDADE! Jag har städat så svetten sprutat! (nästan i alla fall... haha) Så rent och fint som det är nu var läääänge sen vi hade. Vad ljust det blev och det känns större! Haha! Mitt i allt städande tog jag och barnen en paus och gick en promenad i skogen. Det var mysigt men tjena vad varmt det var! När vi kom hem gjorde jag och Gustav fruktsallad! =)

Ååååh, jag har så mycket ROLIGT på gång! Egentligen vill jag skiva allt, men kan inte! Det handlar om nya märken till butiken med mera som ännu inte är helt klart! Men ååååhhhh! Jag är en sån klädtok! Jag älskar mitt jobb! Jag älskar att jag satsat på detta! Trots att vi kämpar som djur för att få det att gå runt så ångrar jag det inte! Jag hoppas och tror att Gustav & Lillan verkligen ska bli något stort! =)

LÄNGTAR TILL FORMEX! Wiiiiiiii!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni är fantastiska!! Jag hoppas med allt slit ska löna sej för er:) Sigge hade de gröna settet från dej på sej idag, perfekt!kram jenny