fredag 24 augusti 2012

Familjedag!

Idag har jag och barnen varit i stan. Blev lunch tillsammans med mina käraste bröder, trevligt! Fyndat gympaskor till Gustav.... 49:- för ett par dojjer är ju helt ok! På Deischmann.. Tack till min kära mor som bjöd på dessa!! ♥

Även idag har det varit full rulle i butiken, kuuuuuuuligt!!!

Jag själv fick med mig en påse hem med ett fodrat regnställ från Didriksons. Skruttan var ju bara såå söt i det och vad sjukt bra det verkar vara! Har inte haft något boardman-set innan. Till mig själv blev det svarta leggings 99:-, långt grått linne 99:- (älskar våra linnen i butiken!) en fjärilstopp 199:- och riktigt sköna, mjuka och strechiga svarta treggings för 249:-. Nöjd mamma!

Dagen har avslutats med god pizza tillsammans med min mor och far... ♥♥♥

Inga kommentarer: