torsdag 9 augusti 2012

Rebecka 10 månader & viktkollen fortsätter på min Gustav

Idag har jag varit på BVC med Rebecka. Hon är vid en ålder på 10 månader gammal hela 78 cm lång och väger 9880 g. När Gustav var 6 månader gammal vägde han mer! Vilken liten klump han måste vart! Haha! Jag tog inte med mig Gustav idag till BVC. Han brukar ju följa med på sina extra vägningar annars, men idag lämnade jag honom hos mormor istället faktiskt. De sa nu att de gärna ville väga honom nästa gång jag ska dit med Rebecka om 2 månader. Fast jag sa att han vägde 21,2 kg nu. Senast han var där vägde han 21,1 kg. Så han har gått upp 1 hg på ett par månader. Men vad är detta egentligen? Jag har sett överviktiga barn och Gustav är inte det! Han är en stor kille, har alltid varit.... Han är inte tjock! =(  

2 kommentarer:

Viktor Ekblom sa...

Dom tror alltid att dom har rätt om allting, de kan tydligen inte göra fel, vi vanligt folk ska bara lyssna på alla tokigheter de kan tänkas säga.

Anonym sa...

Tycker inte heller han ser överviktut ut. Han ser ut som grabbar ska, rejäla i starka. Kram Jenny e