tisdag 14 augusti 2012

Stolt över min man!

Jag är så stolt över min man! När man tänker efter..... Jag blev oplanerat gravid med lilla Rebecka bara 2 månader efter att jag startat upp min butik. Han säger upp sig från sin fasta anställning för att rädda min dröm och låta mig få vara mammaledig... Han jobbar 6 dagar i veckan. Och som det är nu hinner han knappt äta på dagarna för det ska packas webborders (inte bara från Sverige, nej här skickar vi både till USA och Finland!) Han tar hand om våra kära kunder, skriva fakturor med mera! Han kämpar verkligen! Och soooom jag längtar tills vi får göra detta tillsammans! Ett tag iallafall! Över julhandeln.... Sen får vi se.... Nästa vecka skolar jag in Gustav på det nya dagiset här i Habo. Sen i oktober skolar jag in även lilla fisan. Sen är det FULLT ÖS som gäller både i butik och webben! Yeiii!!

Kolla gärna in på vår webbshop och se om du hittar något fint! =)
www.gustavochlillan.se

Ps: Frida!!! Geggamojapyjamasen på rean såldes inatt!! Sorry..... =(

1 kommentar:

Anonym sa...

Såg det men det kommer ju in massa annat o lägga kosingen på ;)

Usa lät ju spännanade! /Fridolf