fredag 10 augusti 2012

Shoppat fina skor från Vincents Shoe store i Jönköping

Jag skulle ju bara gå in och titta.... I min absoluta favoritbutik vad gäller skor till barn, Vincents Shoe store i Jönköping. Men det gick inte! Jag gick därifrån med ett par supersöta skor på Rebeckas "små" fötter..... Stl 22(!!) Hon blir en Pippi Långstrump hon med! =)

Hennes skor jag har här hemma till henne är stl 20 på... Och det visade sig att de var alldeles för små... =/
Så hon behövde nya! Och halva priset var det med... =)


Hade så tråååkigt hemma idag, så jag ringde mamma och frågade om vi skulle ta en sväng på stan. Och det ville hon! =)  Så vi har gått och strosat med barnen och fikat och sen var vi på den kända lekparken vid Kålgården! Vad fint det var och Gustav hade jättekul! Sen bjöd mor på Wok-mat som vi tog med oss hem lagom till Peter och far min kom hem.

2 kommentarer:

frida sa...

hanna har skor hon kunde få gratis ;) dom va fina! tycker du vincent e små i strl el är de bara hannas fötter som växer snabbt oxå...

Elin sa...

Jätte fina! Köpte vincent till Ted idag stl 21, han har 19 annars :-)