fredag 17 augusti 2012

₩¥€¤%=~€£€¥¡¡!!!!!

Neeeeej!! Det är ju inte sant! Hur @#$#*^ ska vi fixa detta?! Fick en BOMB från Försäkringskassan ner i brevlådan idag där det står att jag inte får någon föräldrapenning mer än till den 7 aug som redan varit. Jag hade ju anmält fulla dagar till och med okt. Borde det inte ha kommit upp nån slags "varning" om att det inte finns dagar kvar då? Föräldrapenningen var det enda vi hade att leva på! Ska se om vi kan söka bostadsbidrag eller andra bidrag?? Vad finns det för bidrag?! Måste ringa på måndag och söka allt som finns! Jag har munnar här hemma att mätta... Nu lipar jag med.....
Åååååh.... Får se vad de säger... Blir väl att Peter får plocka sina dagar trots att han inte får så mycket. Så får jag ta över i butiken... Får hålla modet uppe och köra med mitt favoritmotto: "Allt löser sig om man bara vill!" Och vi är riktiga kämpar och vi ger oss inte!

Sandra och barnen har varit här och lekt idag! Fullt ös som vanligt! =)
Skönt att få tankarna på annat! Tack för idag, kära vän...

Nu ser jag iallafall fram emot en supertrevlig helg i Stockholm med min man! ♥

Inga kommentarer: