tisdag 11 augusti 2009

Smyger sig på...

Jag känner att det smyger sig på... Det killar i näsan, rinner i ögonen, jag nyser och får frossa... Jag vill inte! Jag kan inte bli sjuk nu! Vad gör jag om Gustav blir sjuk?..... =( Det vill jag absolut inte... Vi skulle ju på våran första föräldraträff idag men jag ringde och sa att vi inte kunde komma. Det är ju väldigt dumt att sitta där och va snorig och dann när man är omringad av små infektionskänsliga bebisar!

Vi har haft ett väldigt trevligt avslappnande besök idag iallafall. Tant Betty och tant Josefine har varit här och fikat. (Jag lyckades även idag klara mig utan fika) Men inte Peter! Haha! Han klarade sig inte ens en dag för redan igår kväll satt han och vräkte i sig chips!

Nu ska jag gå och försöka vila lite innan Gustav vaknar.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

......han har glufsat i sig en massa chokladdoppade Bragokex oxå :-P

Andreas sa...

Jag håller med Peter! Chips är livet! Go Peter Go! :)