fredag 7 augusti 2009

Nu är det mycket på en gång....

När ska man få putsa ut och ta det lungt? Det har vart så tufft nu de sista 2 veckorna med Gustavs kolik och sömnbrist (Mamma och pappa peppar mig så gott dom kan och säger att det går över snart.) Till råga på allt har jag fått en infektion i kroppen också.. Förmodligen en urinvägsinfektion men de var inte säkra. Jag skulle få reda på det i slutet av nästa vecka. De såg också att jag hade ett annat ämne i urinen (kommer inte ihåg vad de hette) men det var antingen att jag har fått eller håller på att få diabetes (?!!), eller att jag var väldigt stressad. Så när jag berättade att jag nyss fått barn och allt var upp och ner här hemma så sa hon att jag förmodligen bara var uppstressad. Så nu blir det att försöka ta det så lugnt det går och inte boka upp massa besök. Idag har Gustav förövrigt vart ganska nöjd faktiskt.. Vi kämpar på med magknipsmassagen och magdropparna. Och han har skrattat idag! =) Helt underbart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste ta det lugnt och försöka sova när Gustav sover. Sen måste man våga säga nej när folk vill komma över. Det är viktigt att få in en fungerande rutin så ni mår bra alla tre.
Kram på dej lilla gumman
Gittan

Frida sa...

Svar på din fråga... När han är 20 och har flyttat hemifrån? :p Nä då, men det blir nog lugnare snart ska du se, magknipen måste ju ge med sig förr eller senare =) Kram på dig!