lördag 29 augusti 2009

Depp-dag! =(

Usch, det va inge kul idag.. Mamma och pappa ska på kräftskiva, Frida och Andreas har gäster i sitt nya hus, Emil skulle på äventyr i stan... Gustav sover och Peter spelar pang-pang på sin dator... Anton är säkert oxå på äventyr.. Och jag orkar inte åka till stan heller och träffa någon..
USCH, vad jag är negativ idag.. är nog lite deppig.. ganska mycket.... Ska nog ta på mig mysbyxorna nu och hämta mina vindruvor i kylen. Det är ju gott... En film vore ju trevligt med.. Jag vill att Gustav ska vakna.. Han är så mysig och gosig och han luktar så gott... Haha! På tal om det så är det nog dags för honom att få ett varmt babybad. Då blir han ju ännu gosigare sen med bara blöja och filt.. Nu blev jag glad igen! Hoppas han vaknar snart!!

1 kommentar:

Frida sa...

hade ju plats för en till juu.. eller två.. du har ju din lilla plutt me dej såklart :)