tisdag 7 januari 2014

IBS..... =(


Folk som inte tål att läsa om bajsproblem 
kan klicka sig vidare nu! =)

Här är jag! Helt osminkad och mjukisklädd!
Med gravidmage, ser det ut som!!!!

Sån här blir jag med jämna mellanrum pga IBS.
Sen jul nu har jag inte bajsat ordentligt! 
Det har gått så långt innan att
jag har kräkts, men inte denna gången än så länge.
Jag har sjukt ont i magen och får svettattacker.
Har ett speciellt pulver som jag äter, ett fiberpulver..
Det ska "mjuka upp" det och hjälpa magen att
jobba... Idag har jag tagit 3 påsar men det har inte
hjälpt... =(
Jag får skylla mig själv lite med...
Jag ska hålla mig borta från mjöl och det har jag 
inte gjort. 


2 kommentarer:

Viktor Ekblom sa...

Jag har läst att många med ibs har blivit bättre av att äts LCHF. Kanske något att prova?

Viktor Ekblom sa...

Jag har läst att många med ibs har blivit bättre av att äts LCHF. Kanske något att prova?