fredag 3 januari 2014

1 månad kvar....

1 månad kvar tills vi hjälper mina svärföräldrar att flytta för att själva få göra huset till vårt egna... Vi har några veckor på oss tills vi måste flytta ut från vårt lilla vi har nu. Jag hoppas vi hinner med det viktigaste som vi vill göra iallafall. Men det ska bli kul och det ska bli skönt med ett stort hus! Jag känner redan nu att det kommer bli kanon! Får vi lån från banken till renovering kommer det bli SKITBRA! Men tyvärr räknar vi inte med att vi får något.... Men men..... Det blir bra iallafall!

Nu återgår jag till mitt koffeinfria pulverkaffe. Med hopp om att frysa mindre!
Har sett ut som Rudolf med röda mulen hela dagen och gått och frusit....
Ska bli skönt att få komma hem till familjen, baka lite scones och sen krypa upp i soffan med mjukisar och täcken! Har saknat mina barn extra mycket idag faktiskt... 

Inga kommentarer: