onsdag 9 oktober 2013

Trött! Magkatarr! Ont i ryggen! BLÄ!

Lite så idag känner jag... lite gnällig, väldigt trött, ont i huvudet, magkatarren kom tillbaka i helgen och jag har mått/mår fruktansvärt dåligt över det. Och ont i ryggen?! Och huvudet....
Gnäll, gnäll, gnäll......

Nej, men det är 1 vecka sen jag blev sjuk och det är fortfarande lite jobbigt i halsen och hostan är bättre, men det påminner mig ofta ändå. På kvällarna är det värst såklart.... Kanske därför jag har ont i ryggen?? För att jag har hostat så mycket, kan det vara så? Och ont i huvudet får jag alltid istället för feber.

Magkatarren kom tillbaka för mina synders skull! Sabla vin!
Har inte druckit alkohol, inte en droppe sen i somras pga av magkatarren. Och nu har det varit jättebra i säkert 1 månad och jag blev människa igen! Och sen i fredags drack jag lite vin och åkte dit så det sket om det. Satt och knaprade knäckebröd på natten för att försöka suga upp magsyran i magen.... Usch! Och sen dess har det hållt i sig! På dagarna är det bra för det mesta, det är på kvällarna det är som värst. Men nu skiter jag i läkemedel och läkare och går in på örternas vägar och ger dom en chans. Ska prova nån ört som ska vara super mot magkatarr och inte bara dämpa smärtan utan faktiskt HJÄLPA! Det kunde ta lite längre tid, men sen ska det vara bra.....
Nu håller jag tummarna så hårt det går!

Berättar mer om örterna när jag vet mer! =)

Inga kommentarer: