tisdag 29 oktober 2013

Min mage =(

Usch, min mage..... idag är det inte alls kul......'Det går så mycket upp och ner det här så det är sanslöst!
Drack lite kaffe idag med min pappa vid 12..... Efter det fick jag ont i magen och mådde illa.... Och det har ännu inte gått över..... 8 timmars konstans ont och illamående! =((((

Är detta verkligen magkatarr bara???
Har tagit sånna där omaprozol eller va de nu heter, men det hjälper inte!
Har även ätit örter under ett par veckor som jag tyckte hjälpte i början men nej..... inte i längden....

Jag blir så fruktansvärt nedstämd och deprimerad när det kör igång som värst....
Jag vet att det oftast håller i sig i 3 dagar ungefär och det gäller att passa sig för vad man stoppar i sig!
Sen brukar det bli bättre... Men när sjutton blir det bra?!!!!!

NÄR ska jag få dricka kaffe på sängen igen med min man?!!
NÄR ska jag få äta som vanliga människor?!!!
NÄR ska jag slippa ha ONT?!!!!!

Jag blir galen!!!!!!

Och det går ju TYVÄRR ut över både man och barn här hemma med mitt konstanta gnäll!

Inga kommentarer: