torsdag 3 oktober 2013

Krax och bak!

Igår började jag hosta under dagen på jobbet och när jag kom hem började jag känna att jag hade ont i halsen... När jag vaknade på morgonen idag hade jag inget ont i halsen och mådde bra MEN min röst var helt väck! Jag har kraxat som en kråka hela dagen.. Hoppas det låter bättre imorgon! =)

Annars idag har det varit rätt lugnt.... Pappa kom förbi med kaffe och sen kom min kära vän Nadja och överraskade mig! Jättekul!

Min kära mamma bytte av mig vid fem så då åkte jag och hämtade barnen på förskolan.De tyckte att Rebecka borde vara hemma imorgon då hon är så förkyld... Vilken är sant! Så imorgon blir det pussel med morfar och pappa Peter får jobba halvdag. Det löser sig!

Efter att vi nattat Beckan idag så fortsatte
vi att baka till kalaset! Gustav ville hjälpa...
Vi blir ca 16 st på söndag och fikat måste
ju räcka till alla. =)
Nu har vi bakat bullar, kladdkakamuffins, snickersrutor
och nu ikväll blev det syltgrottor!
NU tänker jag att det räcker....

Vi ska ju baka tårtor med på söndag!

Inga kommentarer: