torsdag 24 oktober 2013

Mer egentid med Gustav...

Trots att Peter jämt sitter uppe längre än mig så kryper
jag aldrig ner i sängen ensam.... ♥
Min lilla älskling ligger ju alltid där.....

Gustav har det tufft på förskolan igen...
Han börjar bli bufflig, bråkig och knuffas.
Han har varit som en helt ny Gustav efter
semestern och i Juli och Augusti öppnade
jag senare för att få mer tid med barnen.
Det var då Gustav blommade upp ordentligt
och sen dess varit en riktigt go kille! ♥

Men jag tror detta är ett litet rop på hjälp från Gustav...

Vardagen flyter på och när vi alla samlas på
kvällen är ALLA trötta!
Ingen orkar något.... Och ofta är
Rebecka först i fokus då hon jämt vill sitta i
knät annars gråter hon bara..

Gustav behöver uppmärksamhet och egentid med!

Så på lördag har jag bokat bio till mig
och Gustav! Vi ska se på Planes!
Han ser fram emot detta JÄTTEMYCKET!
Jag med! =)

Inga kommentarer: